• The finest, creamiest milk foam in barista quality
  • High-quality plastic external housing
  • Start button for hot and cold preparation

Milk Frother MS 703

for milk foam lovers
€ 84.99
incl. VAT and plus shipping costs
Available colors
Highlights
Features
Function:
Automatic switch-off, Cold and warm preparation at the push of a button, Transparent lid with seal, Milk jug, Whisk, Control light, Start Buttons, Heat/stir up to 350ml milk- and instant drinks, Automatic shut-off, Internal filling mark (max.), Foam up to 200 ml Milk (producing up to 400 ml milk froth), Finest, creamy milk froth in Barista quality
Design:
Plastic outer casing (red), removable professional milk jug made of stainless steel, dishwasher safe
Color:
Red
Measurements (L x W x H):
165 mm x 165 mm x 205 mm
power:
220-240 V ~ 500-600 W
Weight:
1,05 kg
Scope of delivery:
Whisk for milk an instant drinks without foaming, Whisk for milk foam
Item no:
MS703EU
EAN:
4001627013448
5.0/5
3 Product ratings
Rate now!
5
4
3
2
1

10.December 2020

5.0/5

Unverified rating

Guter Milchschäumer mit sehr cremigen Schaum. Mein größter Kritikpunkt: Sollte die Milch mal übergehen obwohl nur bis zur Markierung eingefüllt, ist das Gerät kaum zu reinigen. Der Schaum fließt entlang der Kanne in das Gerät brennt auf der Wärmeplatte an. Die Reinigung ist schwierig, da auch kein Wasser ins Gerät kommen darf. Der Schäumer war nach der Reinigung dann nicht mehr funktionsfähig.

05.June 2019

5.0/5

Unverified rating

Für mich aktuell der beste Milchaufschäumer. Die Kanne tue ich in die Spülmaschine. Funktioniert mit jeder Milch sehr gut. Ist nicht das günstigste Modell, aber sowohl kalt als auch warmer Milchschaum gelingt.

21.May 2019

5.0/5

Unverified rating

So ein edler Milchaufschäumer! Das weiß strahlt richtig und ist einfach perfekt für meine Küche. Der Milchschaum ist einfach, schnell und cremig zubereitet. Direkt nach der Benutzung sollte es aber ausgewaschen werden, damit keine Rückstände kleben bleiben.

Show more